britt-en-kurt-in-florida.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Beste iedereen,

Britt probeert 's nachts weer haar bevroren voetjes aan Kurt op te warmen dus ... hoog tijd om wat warmere oorden op te zoeken.
Florida leek ons een superleuke plaats om een beetje rond te cruisen, te genieten van de zon, de cocktails, de Lime Pie, en ... het werk helemaal te vergeten !!!
Het beroemde Kennedy space center, Seaworld, de everglades, Key West, ... ze staan allemaal op het programma. En, we hopen om een manatee (=zeekoe) te kunnen spotten.

Vanaf nu zullen jullie hier onze verhalen en foto's vinden.Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je met ons meereist!

Veel groetjes en tot binnenkort ,

Britt & Kurt

cecile en joop

Leuk dat we met jullie mogen meereizen.Doet ons terugdenken aan 30 jaar geleden toen we onder ons tweetjes een rondreis door Florida maakten als verlovingsreis.Bijgevolg was er nog maar weinig geld over voor onze huwelijksreis.Het is dan Bulgarije geworden.Geniet ervan!!!!!!!!!!!!

Nicole en René

Nu het hier vannacht gevroren heeft, zullen jullie nog liever naar warme oorden vertrekken.
We proberen ons niet te verslapen zodat we jullie vroeg in de morgen in Zaventem kunnen droppen!

Britt

Ik heb deze morgen inderdaad al serieus moeten krabben! Dat zal de komende twee weken niet nodig zijn. Bikini is ingepakt ;-)
Tot over enkele uren !
B&K

Britt

4u30 ... klaar om te vertrekken !!!