britt-en-kurt-in-florida.reismee.nl

Happy birthday to me ....

Birthday @ Key West
Een verjaardag om nooit meer te vergeten! 's Morgens begonnen met een ontbijtje met zicht op de oceaan. Kurt had natuurlijk aan een cadeautje gedacht en er zaten ook enkele kaartjes in de valies verstopt. Vervolgens gingen we richting haven om een snorkel- en dolfijn trip te maken. Na enige tijd zoeken, kwamen we enkele dolfijnen tegen. Ze sprongen op en neer, vlak voor onze boot ! Fantastisch om die dieren van zo dichtbij te zien. Tijdens het snorkelen zagen we heel wat vissen, net alsof we zelf in een gigantisch aquarium zaten.
In de namiddag verkenden we dan Key West met o.a. het huis van Hemingway en maakten we de ‘verplichte' foto van het ‘meest zuidelijke punt van de USA'.
De maatschappij ‘Fury' op Key West biedt jarigen een gratis ‘champagne sunset sail' aan en dat konden we natuurlijk niet afslaan. Het was super. Met live muziek & dans op de boot en hapjes en drankjes à volonté kon mijn verjaardag niet meer stuk...

Maria en herman

Britt heeft een mooie verjaardag beleefd op Key West .Er zijn ook heel mooie foto's van jullie zeetocht. Sorry voor deze late reactie, de fout van onze computer. Groetjes!