britt-en-kurt-in-florida.reismee.nl

A whale of a day (zie ook 'Video's')

Vandaag een beestige dag beleefd in Seaworld Orlando!
Shamu stal natuurlijk de show in de wereldberoemde orkashow maar ook de andere dieren waren echt de moeite waard: zeeleeuwen, dolfijnen, belugas, walrussen, poolbeer, haaien, zeedraken (=vermomd zeepaardjes!), kroko's, en nog veel meer. Britt heeft de stingrays kunnen aaien terwijl Kurt door de lucht scheerde in de Manta en de Kraken.

Jammer genoeg moeten we nu Orlando achter ons laten. We hebben ons mega goed geamuseerd in deze ‘Fun Capital of the World'. Volgende bestemming: Clearwater beach.

veroniek en jos

Die orca's zien er wel lieve beestjes uit. Zijn ze eetbaar? Hoe vallen de eetgewoontes mee in the states?

Nicole en René

De orca's zien er schattig uit!
Jullie natuurlijk ook!

Britt

Wat het eten betreft: big, fat and free refills of your coke. De McDonalds en Burger Kings staan aangeduid als afritten op de autosnelweg. Maar dat moet je erbij nemen zeker als je naar Amerika reist. We zullen blij zijn als we terug ons eigen potje kunnen maken ;-)

maria en herman

Jullie hebben vele mooie foto's. De orka's zijn grote en slimme dieren he! Wij zagen ze in Tenerife.

Freddy

Ik hoop dat jullie bij de Orka show niet op de eerste rij zaten, want het is daar een erg natte bedoening.

Britt

Hey Freddy,
Inderdaad gelukkig dat we dat op voorhand wisten!
We zaten buiten de 'soak zone'.
Van de mensen die vooraan zaten, was de helft in KW, de andere helft is tijdens de show naar boven gevlucht ;)
PS Goede vakantie gehad?